Oud of nieuw logo?

21-11-2012 15:47

De discussie of het oude logo van Helmond Sport terug moet, of juist niet, is weer helemaal open.

Via oa  het (invloedrijke) weblog van Helmond   www.deweblogvanhelmond.nl/  probeer ik de discussie weer nieuw leven in te blazen. Mijn ingezonden bericht is daar geplaatst. Laat zien dat het oude logo nog leeft en reageer daar even. Dat ik het oude logo terug wil, wil niet zeggen dat ik het huidige logo niet mooi vind. Het gaat mij niet om mooi of lelijk, maar om bijna 50 jaar traditie!

De "schijn-democratie" met een flut enquête is leuk. Maar de vraag is wat Helmond Sport met de uitslag van deze enquete doet. Zolang Helmond Sport geen gastenboek heeft, weet 'je' niet wat er leeft onder de supporters. Reageer dus massaal op:

www.deweblogvanhelmond.nl/actuele-onderwerpen-helmond/oud-of-nieuw-helmond-sport-logo/