Meer dan 1.000 unieke bezoekers.

25-11-2012 09:45

Dit weekend is de bezoekersteller van deze site de 1.000 (unieke) bezoekers gepasseerd. Dat had ik nooit verwacht toen ik er aan begon (op 07-10-2012). Het is geen doel geweest om zoveel mogelijk bezoekers te krijgen op deze site. Er heeft, eerlijk gezegd, nooit echt een doel achter gezeten, 'gewoon voor the fun'. Maar ik moet wel toegeven dat het leuk is om te zien dat zoveel mensen mijn site bezoeken en nog terugkomen ook. Zeker omdat Helmond Sport, relatief gezien, maar een kleine club is. Helmond Sport is, in mijn ogen, wel een unieke club. Hopelijk is het dat nog heel lang. Het 'Helmond Sport-gevoel' is niet altijd uit te leggen. En dat beleeft ook iedere Helmond Sport supporter weer anders. Via mijn verhaaltjes probeer ik dat gevoel een beetje uit te leggen. Tegen mensen die in de verhaaltjes voorkomen wil ik zeggen, 'neem de stukjes niet te serieus'. Bedankt voor de belangstelling, door het bezoeken van deze site!  Speciale dank aan de mensen die me geholpen hebben; buurvrouw,     www.deweblogvanhelmond.nl  en www.hellmondfanatics.nl voor het plaatsen van sommige stukjes.

Voor de Helmond Sport-leken: meer info over o.a. de historische feiten van Helmond Sport staat op de officiele Helmond Sport site. www.helmondsport.nl/historie  Dat is ook de bron van bovenstaande foto.